Radi sigurnosti i zaštite rad službe za korisnike i blagajni preusmjeren je na adresu Tržnog centra Borovo naselje

Datum objave: 21.03.2020.

Pozivamo i apeliramo na građane, da ukoliko su u mogućnosti, plaćanja obavljaju elektroničkim putem (internet i mobilno bankarstvo) te putem PayDo aplikacije, a da svu komunikaciju obavljaju putem e-maila info@komunalac-vu.hr i telefona 032/637-448.

Kako bismo osigurali najvišu moguću razinu sigurnosti i zaštite povodom širenja koronavirusa (COVID-19), a uzevši u obzir potrebe obavljanja poslova i ostvarivanja usluga građanima iz nadležnosti poduzeća Komunalac d.o.o., rad službe za korisnike i blagajni preusmjeren je na adresu Tržnog centra Borovo naselje, Ul. Domovinskog rata 1. čije je radno vrijeme:

  • ponedjeljak, utorak, četvrtak i petak od 7 do 14:30 sati
  • srijeda 9:30 do 17 sati

I nadalje će biti dostupne blagajne na prostoru Gradske tržnice Vukovar, Olajnica 20 od ponedjeljka do petka od 7:30 do 14 sati te 2. i 3. subotom u mjesecu od 7:30 do 12 sati.

Također nadalje radi i blagajna Tržnog centra Mitnica, Trg Žrtava Ovčare 5a u radnom vremenu od 7 do 14 sati (ponedjeljka, utorak, četvrtak i petak) te srijedom od 10 do 17 sati.

Poduzimamo različite mjere opreza u težnji održanja poslovanja u najvećoj mogućoj mjeri, ali uz sigurnost i zdravlje naših zaposlenika i korisnika usluga na prvom mjestu.

Molimo sve da se pridržavaju mjera prevencije, što je u ovoj epidemiološkoj situaciji apsolutni prioritet! Hvala na razumijevanju!

Vaš Komunalac Vukovar

Foto: GoranJakus@Depositphotos