Datum objave: 19.06.2019.
Sukladno odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi („Narodne novine", br. 94/18.) dana 1. srpnja 2019. stupa na snagu obveza izdavanja elektroničkih računa u javnoj nabavi. Ova obveza primjenjuje se na sve ugovore za nabavu robe, radova i usluga koje sklapaju naručitelji u smislu Zakona o javnoj nabavi (uključujući i jednostavnu nabavu tj. nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 200.000,00 te radova procijenjene vrijednosti do 500.000,00 kn).
S obzirom da je Komunalac d.o.o. obveznik javne nabave, svi poduzetnici koji nam isporučuju robu, radove i/ili usluge dužni su od 1. srpnja 2019. za svoje isporuke izdavati elektroničke račune i prateće isprave sukladno EU normi (2014/55/EU).
Komunalac d.o.o. nakon ovog datuma neće smjeti izvršavati plaćanje po računima koji nisu ispostavljeni u obliku elektroničkog računa u skladu s europskom normom te se stoga za implementaciju elektroničkih računa jednako moraju pripremiti kako naručitelji tako i poduzetnici koji s njima posluju.
Napominjemo kako se elektroničkim računom smatra račun koji je izdan, poslan i zaprimljen u strukturiranom obliku, a koji omogućuje njegovu automatsku i elektroničku obradu.
Račun poslan mailom u pdf formatu nema status elektroničkog računa, pa takve ulazne račune Komunalac d.o.o. neće zaprimati.
Od 1. srpnja 2019. godine Komunalac d.o.o. će, kao obveznik javne nabave, sve elektroničke račune zaprimati isključivo putem sustava za razmjenu elektroničkih računa.
Molimo Vas da nam elektroničke račune šaljete na e-mail adresu: komunalac-vu@komunalac-vu.hr
Izvor fotografije: AndreyPopov/Depostiphoto
Pratite naše aktivnosti na društvenim mrežama
Postani dio naše facebook, twitter, google plus ili instagram zajednice i saznaj sve što te zanima o našim proizvodima i uslugama.
Kontaktirajte nas
Za sva pitanja budite slobodni kontaktirati nas putem dolje navedenih kontaktnih informacija.
Komunalac d.o.o
Sajmište 174
32 000 Vukovar
Hrvatska
MB: 3025003
OIB: 83101904488
tel: +385 (32) 428 179
fax: +385 (32) 428 180
e-mail:
komunalac-vu@komunalac-vu.hr
Komunalac d.o.o., registriran na Trgovačkom sudu u Osijeku pod brojem 030064890.
Temeljni kapital 8.036.900,00 kuna uplaćen u cijelosti.
Osobe ovlaštene za zastupanje: Domagoj Bilić
Sva prava pridržana, KOMUNALAC d.o.o. Sajmište 174, Vukovar. Developed & design by: SLink
About Us
The company Komunalac Ltd. Has based in 1954 as a public company. In year 1999. she became a company with limited liability. The founder of the company is the City of Vukovar and in its 100% owned. Decision of the city of Vukovar company Komunalac is only authorized in the area of collection and disposal of waste. We are collecting waste from 23 counties and 3 cities (Vukovar, Sotin and Lipovača). Komunalac Ltd. operate and maintain the landfill "Petrovačka dola", which is also regulated by the Decision of the City of Vukovar.
Mission
Our mission is to bring together experience and youth in making the best of engineering, environmental, economic and social solutions, technologies and products, with the ultimate goal of achieving the highest standards in the scale of quality and professionalism in all aspects of our business.
Vision
Our vision is related to the achievement of our strategic objectives: busy professional people motivated for the adoption and development of new knowledge and ideas that continually contribute to the betterment of our business and make us the best possible choice for our customers and partners.
Contact Us
Komunalac d.o.o.
Address:
Sajmište 174
32 000 Vukovar
Hrvatska
MB: 3025004
OIB: 83101904488
Tel: 032 428 179
Fax: 032 428 180
E-mail: komunalac-vu@komunalac-vu.hr