Datum objave: 16.11.2016.
Smotrom zimske službe održanom na parkiralištu hotela Dunav u Vukovaru dana 15. studenog 2016., djelatnici Komunalaca poslagali su vozila i mehanizaciju kako bi pokazali da su spremni za održavanje prohodnosti cesta i nogostupa u zimskim uvjetima.
Uz domaćina, direktora tvrtke Komunalac, Igora Štrangarevića i tehničkog direktora Daria Tišova, smotri su prisustvovali najviši dužnosnici Grada Vukovara, predvođeni gradonačelnikom Ivanom Penavom i zamjenikom gradonačelnika Marijanom Pavličekom, te mališani iz Dječjeg vrtića 1 u pratnji ravnateljice Mirjane Kulić.
Dosadašnji vozni park zimske službe obogaćen je za 3 nova vozila kojima će Komunalac čistiti više od 100 ulica u Gradu Vukovaru dužine preko 200 km kao i prigradska naselja Sotin i Lipovaču. Tako je ove godine na raspolaganju 10 vozila opremljenih ralicama i 6 posipača soli. Direktor Komunalca istaknuo je da je na skladištu pohranjeno 45 t soli, što će biti dostatno do kraja ove godine, a ovisno o potrebama nabavljati će se još.
Zimska služba Komunalca u pripravnosti je od 15. studenog 2016. do 15. travnja 2017. godine, 24 - sata dnevno. Radovi Zimske službe izvode se prema utvrđenom Planu rada zimske službe, a podrazumijevaju četiri stupnja pripravnosti i dvije razine prednosti. Tijekom zimskog razdoblja održavaju se nerazvrstane ceste, trgovi, parkirališta, nogostupi i ostale javne površine na području Grada. Najprije se čiste glavni prometni pravci i prometnice oko objekata javnog interesa, poput bolnice te pristupi i nogostupi takvim objektima, a potom slijede sporedne ulice i na kraju ulice 3. kategorije, sve sukladno Planu rada zimske službe.
Tvrtka Komunalac će također čistiti parkirališta kojima upravlja, dok je obveza građana i vlasnika objekata da sami očistite parkirališta, nogostupe i prilaze svojih objekata.
Gradonačelnik Ivan Penava izrazio je zadovoljstvo viđenim, istaknuvši da je uvjeren da će Komunalac i ove godine besprijekorno održavati prohodnost cesta i nogostupa radi sigurnosti građana grada Vukovara.
Pratite naše aktivnosti na društvenim mrežama
Postani dio naše facebook, twitter, google plus ili instagram zajednice i saznaj sve što te zanima o našim proizvodima i uslugama.
Kontaktirajte nas
Za sva pitanja budite slobodni kontaktirati nas putem dolje navedenih kontaktnih informacija.
Komunalac d.o.o
Sajmište 174
32 000 Vukovar
Hrvatska
MB: 3025003
OIB: 83101904488
tel: +385 (32) 428 179
fax: +385 (32) 428 180
e-mail:
komunalac-vu@komunalac-vu.hr
Komunalac d.o.o., registriran na Trgovačkom sudu u Osijeku pod brojem 030064890.
Temeljni kapital 8.036.900,00 kuna uplaćen u cijelosti.
Osobe ovlaštene za zastupanje: Bruno Marić
Sva prava pridržana, KOMUNALAC d.o.o. Sajmište 174, Vukovar. Developed & design by: SLink
About Us
The company Komunalac Ltd. Has based in 1954 as a public company. In year 1999. she became a company with limited liability. The founder of the company is the City of Vukovar and in its 100% owned. Decision of the city of Vukovar company Komunalac is only authorized in the area of collection and disposal of waste. We are collecting waste from 23 counties and 3 cities (Vukovar, Sotin and Lipovača). Komunalac Ltd. operate and maintain the landfill "Petrovačka dola", which is also regulated by the Decision of the City of Vukovar.
Mission
Our mission is to bring together experience and youth in making the best of engineering, environmental, economic and social solutions, technologies and products, with the ultimate goal of achieving the highest standards in the scale of quality and professionalism in all aspects of our business.
Vision
Our vision is related to the achievement of our strategic objectives: busy professional people motivated for the adoption and development of new knowledge and ideas that continually contribute to the betterment of our business and make us the best possible choice for our customers and partners.
Contact Us
Komunalac d.o.o.
Address:
Sajmište 174
32 000 Vukovar
Hrvatska
MB: 3025004
OIB: 83101904488
Tel: 032 428 179
Fax: 032 428 180
E-mail: komunalac-vu@komunalac-vu.hr